вівторок, 12 листопада 2013 р.

Якщо хочеш, щоб життя тобі усміхнулось — спочатку сам усміхнись життю

  Найвища цінність для людини – це її життя. Кожна людина є унікальною, неповторною та незвичайною особистістю.
Основним правом людини є право на життя. Життя неповторне, воно дається лише один раз і в цьому його цінність. І щоб ніколи не відчути гіркоти життєвого полину, не розчаровуватись у зрілі роки, що життя пройшло марно, потрібно собі дати відповідь:
Хто я?
Навіщо я прийшов в цей світ?
 У чому сенс мого життя?
Куди іде моє життя?
Що я хочу досягти і яким повинен бути?

          Кожен, хто з’явився на світ, претендує на щасливу долю. Але чому одні її мають, а інших вона вперто обминає?
Що таке щастя?
          Здавалося, це прості запитання, але дати відповідь на них - нелегко. В цьому переконались учасники години роздумів «Веселкове життя», що відбулась сьогодні у нашій бібліотеці напередодні Всесвітнього дня дитини, який відзначають 20 листопада. Девізом заходу був вислів «Якщо хочеш, щоб життя тобі усміхнулось — спочатку сам усміхнись життю» (Дж. Сміт).   
          Отож, посміхаймось частіше, наповнюймо свої серця любов’ю, творімо добро і буде нам легко жити на світі!

Немає коментарів:

Дописати коментар