середу, 16 липня 2014 р.

Стежиною здорового харчування

       
      Їжа - життєва необхідність, яка до того ж викликає у людини різноманітні почуття. Багато причин підштовхують нас до прийому їжі. Ми їмо, щоб втамувати голод, отримати задоволення, відчуття радості. Інколи ми їмо в стані стресу. У кожного з нас ще з дитинства виробляється певний стереотип харчування.
        Ще мудреці давнього світу розуміли, що помірність в їжі — запорука здоров’я і довголіття. А про тих, хто занадто багато їв, говорили: «Зажера риє собі могилу зубами». Особливо небезпечними є переїдання в наші дні. Адже внаслідок гіподинамії людина стала менше витрачати енергії.
        Головна заповідь здоров’я в наші дні повинна звучати так:«Харчуватись розумно. Виявляти свої помилки в харчуванні і усувати їх!»        Ми мало знаємо про харчування. Наука зібрала достатньо відомостей про раціональне харчування, але більшість людей користується ними мало.         Щоб дізнатись більше про здорове харчування людини в сучасному світі  в нашій книгозбірні  сьогодні відбулася година спілкування  «Стежиною здорового харчування».
           Діти з великою зацікавленістю прослухали інформацію про різноманітні види здорового харчування, які існують в сучасному світі. Бібліотекар розповіла про продукти, які є надзвичайно шкідливими для нашого здоров’я. 

        Під час живого спілкування діти спробували визначити залежність здоров'я людини від впливу на нього продуктів харчування і прийняли рішення раціонально і свідомо обирати продукти для харчування, берегти своє здоров'я як найдорожчий скарб, вести здоровий спосіб життя .
         Здоров'я великою мірою залежить від самої людини. Тільки сама людина має регулювати своє харчування і це допомагає їй довго жити і зберегти власне здоров'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар