четвер, 12 вересня 2019 р.

Що я знаю про здоровий спосіб життя


Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається,
Він долає всі вершини –
Це ж чудово для людини!





      Здоров'я — така річ, про яку не замислюєшся, поки вона є. Але проблема в тому, що не думати про нього дуже небезпечно. Адже дбати про стан свого організму треба щодня. 
       Тож сьогодні, 12 вересня,  за допомогою інформативної хвилинки «Складові здорового способу життя» ми розповіли нашим читачам як зробити свій спосіб життя здоровим! 
        Кажуть, без здоров'я немає щастя, проте правда і в протилежному: коли ми щасливі, це покращує наш фізичний стан. Доведено, що певні особисті риси (як вроджені, так і набуті у процесі життя) допомагають уникнути серцево-судинних хвороб, а також діабету і депресії. Що ж це за риси?
  • Відчуття ентузіазму.
  • Оптимізм. 
  • Підтримка сім'ї та друзів.   
  • Здатність уникати стресових ситуацій або успішно їх долати. 
  • Вибір здорового способу життя.

       Але, окрім психологічної гармонії, зміцнює наше здоров'я також: 
  • Правильне харчування. 
  • Рух. Побільше активності. Якщо не маєш часу на спортзал чи фізичні вправи, багато ходи пішки. 
  • Режим. Ні, це не означає, що увесь день у тебе має бути розписаний похвилинно. Проте деякі речі варто завжди робити в один і той самий час. Ці речі — їжа і сон. Не лягай спати за північ — так ти набагато краще відпочинеш. І ніколи не пропускай сніданок, бо це - найголовніший прийом їжі, який запускає у твоєму організмі всі необхідні для здоров'я процеси.

     Всі отримані знання учасники такого собі "бібліоквесту"  змогли закріпити за допомогою вікторини "Що я знаю про здоровий спосіб життя", на запитання якої відповідали влучно та правильно.

Як бачиш, найперші кроки до здорового способу життя дуже прості.  
Почни виконувати ці рекомендації вже сьогодні і будь здоровим!

Немає коментарів:

Дописати коментар