четвер, 14 травня 2020 р.

Добра родина - славна Україна

       Сім’я – що значить це, то кожен знає.
          Хто зріс в сім’ї і хто сім’ю сам має.
          І хоч як не приховуй, не таї,
          Залежить наше щастя від сім’ї.
          Якщо зміцніє хоч одна родина,
          Міцною стане наша Україна.

      Що таке для людини сім’я? Слово, зрозуміле всім. Воно з перших хвилин життя поруч з нами. Сім’я - це будинок, тато і мама, близькі люди. Це загальні турботи, радощі і справи. Це любов і щастя. Сім’я і сімейні цінності - це найважливіший фундамент, на якому будується життя будь-якої людини.
      Саме від сім’ї ми черпаємо життєві сили, сім’я допомагає нам долати негаразди і труднощі, додає сил і натхнення….
      15 травня весь світ відзначає Міжнародний день родини (сім’ї), встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 р.
      Дружна сім’я є головною складовою частиною життя та успішності кожної людини.
В цей нелегкий для всього світу і України час всі родини повинні об'єднатися зі своїми близькими, приділити увагу і турботу, або просто зателефонувати і підтримати словом.
      Напередодні цього свята,в умовах карантину наша бібліотека організувала тематичну поличку «Добра родина – славна Україна». Ми надіємося, що скоро зустрінемося і наші користувачі зможуть познайомитися з літературою на цю тему.

Нехай у кожній родині завжди живуть любов, терпіння й повага!

Немає коментарів:

Дописати коментар