четвер, 30 липня 2020 р.

Подорож країною здоров'я

                                       



                

  

              Найдорожчий, безцінний скарб, що має людина – це здоров’я.

            А що треба робити,щоб бути здоровим?

Потрібно берегти  і зміцнювати своє здоров’я. А щоб не захворіти, треба правильно жити, дотримуватися правил гігієни, загартовуватися, займатися спортом,  відвідувати спортивні секції.

Пам’ятайте,що найбільше багатство людини це здоров’я:

- кожного ранку робіть зарядку;

- умивайтесь;

- стежте за чистотою свого тіла;

- влітку купайтесь у річці,озері,морі;

- вчіться плавати, ходіть у туристичні походи;

- взимку катайтесь на лижах,ковзанах;

- займайтеся спортом;

- більше бувайте на свіжому повітрі.

        Продовжуємо нашу подорож.

- А давайте уявимо, що ми на березі моря. Заплющте очі та трішки пофантазуйте: «Я на морі…Світить яскраве сонечко. Дивлюсь на безмежні водні простори. Вони виблискують різними кольорами :синім, фіолетовим, смарагдовим. Дихаю вільно, спокійно. Хвильки набігають одна на одну й тихесенько вдаряються об берег.Здається,що море шепоче,лоскоче та лагідно розмовляє з тобою .Як же прекрасно навкруги! Я почуваюся найщасливішою людиною на Землі…»

      Коли кожна людина буде здорова, то і все суспільство буде здоровим. Ми будемо жити набагато краще, бо люди творчо працюватимуть, діти значно краще будуть навчатися, успішно пізнавати світ.

Ось і закінчилась наша подорож країною Здоров’я.

                 Хто здоровий, той сміється.

                 Все йому в житті вдається.

                 Він долає всі вершини,

                 Це ж чудово для людини!


Немає коментарів:

Дописати коментар