понеділок, 14 травня 2012 р.

Мамо, моя рідна і єдина!


Ще в колисці немовля
Слово «мама» вимовля.
Найдорожче в світі слово
Так звучить у рідній мові:
Мати,
Матінка,
Матуся,
Мама,
Мамонька,
Мамуся!
Називаю тебе я,
Рідна ненечко моя!
B.Гринько


Найперше слово, що його промовляє  ледь зіп’явшись на ніжки, немовля, - «мама». Мама - найрідніша людина на землі.  З доброю ласкою до мами і щирою вдячністю їй ми живемо протягом усього свого життя…
У другу неділю травня врочисто відзначається День матері. Це світла й радісна  подія в кожній родині. В цей день кожен намагається зробити щось приємне для своєї матусі, щоб висловити їй ще раз свою любов  і низенько вклонитись до землі їй – найріднішій. 
Не пройшло це свято без уваги і в нашій книгозбірні. Ще напередодні листок бібліотечного календаря нагадував про цю подію. З любов’ю зроблена  книжкова викладка «Мамо, моя рідна і єдина! Ластівко добра і теплоти» дала змогу нашим маленьким користувачам  вивчити гарні віршики, прочитати цікаві оповідання про безмежну материнську любов, а 13 травня зібратись у бібліотеці на поетичну годину «Матінко моя єдина! Ти для мене цілий світ!». Діти хвилююче розказували вірші, дарували матерям найбажаніші і найкоштовніші поробки, зроблені власними руками, а ще охоче фотографувались. Гостями нашого свята були також одинокі матері, яким не так просто самим виховувати своїх діточок. Закінчувалось свято зі словами  вдячності і любові до найрідніших.
Бережіть своїх матерів, говоріть їм приємні слова, любіть їх, турбуйтеся про них, доки вони живі, бо настане час і вам не буде до кого прийти та прихилити свою посивілу голову. Бережіть своїх матерів...

Немає коментарів:

Дописати коментар