четвер, 28 лютого 2019 р.

Чисті руки-запорука здоров'я

Щоб нічого не боліло,
Полюбити треба мило!
Часто й чисто руки мити
Та охайному ходити.
     «Здоров'я – найбільша цінність. Адже, коли в організмі щось болить, важко сконцентруватися на навчанні чи роботі, не хочеться розважатися.  Сучасне життя вимагає від нас бути активними, тому ми маємо турбуватися про своє здоров'я.
От сьогодні ми і поговоримо, що здоров’я перш за все залежить від чистоти рук. У народі говорять, що шкіра - це дзеркало здоров’я,»- такими словами  розпочалось в нашій бібліотеці інформ-бюро «Чисті руки-запорука здоров’я», що проводилось сьогодні, 28 лютого. 

      На захід зібрались діти молодшого шкільного віку, їм було цікаво дізнатись, що дуже важливо дбати про чистоту рук, про те, що деякі хвороби мають таку назву «Хвороби брудних рук». До них належать дизентерія, жовтуха, глистові захворювання тощо. 
Діти спочатку уважно слухали, а потім дискутували, наводили приклади з життя. Закінчився захід  словами бібліотекаря, що «чистота рук – основна вимога особистої гігієни. Руки потрібно старанно мити з милом після будь-якого забруднення, а також перед вживанням їжі, після туалету. Частіше мийте руки і ви будете здоровими. Бо чистота рук – запорука здоров’я».
      Берегти здоров'я треба з дитинства, а хвороби легше попередити, ніж лікувати.
Здоров'я - це сила!
Здоров'я - це клас!
Хай буде здоров'я
У вас і у нас!


Немає коментарів:

Дописати коментар