вівторок, 8 липня 2014 р.

Сімейна година у бібліотеці

   Чи знаємо  ми, щo 8 липня - День української родини?
Родина, сім’я – це найдорожче для кожної людини. У сім’ї людина навчається любові та добру, вчиться шанувати свою землю, працювати на благо своєї країни. Батько – це та тверда рука, на яку можна сміливо опертися, а мати – це тепло і ласка які зігрівають нас завжди.
З  нагоди родинного свята   сьогодні, 8 липня, проведено «Сімейну годину в бібліотеці», метою якої було: відроджувати традиції сімейного читання.
Здавна в українських родинах була чудова звичка – читати, читати вголос. Таке сімейне читання під час якого дітей навчали не лише грамоті, а й любові до рідної землі, до батьків, до славної історії дідів, об’єднувало родину.
Приємно було бачити як книга зближує і єднає сім’ю, бо в бібліотеку поспішали не лише батьки з дітьми, але і дідусі та бабусі з онуками.

Бібліотекарі  ознайомили відвідувачів  з історією свята, згадали прислів’я та приказки про родину та звернули увагу на важливу роль читання в сім’Ї, а ще  діти вчилися говорити компліменти своїм рідним. Закінчилось  свято оглядом  літератури біля книжкової виставки «Читаєш ти, читаю я, читає вся моя сім’я». 

А після, діти фотографувались, вибирали цікаві книги на прочитання та спілкувались з однолітками в «інтернет-павутині».
Щаслива та дитина, яка має таке щоденне спілкування з книгою через батьків. 

Немає коментарів:

Дописати коментар